Charts.cz/Fórum/Jak začít s webináři pro pasivní příjem?

Jak začít s webináři pro pasivní příjem?

Mám takový dotaz ohledně webinářů a toho, jak s nimi začít, abych si mohl vytvořit nějaký pasivní příjem. V poslední době se hodně mluví o tom, jak je to skvělý způsob, jak sdílet svoje znalosti a dovednosti a přitom si na tom i vydělat. Ale kde vlastně začít? Jaký obsah by měl být v prvním webináři, aby zaujal lidi a přitom byl dostatečně hodnotný? Mám pocit, že existují různé platformy, kde se to dá dělat, ale nevím, která by byla nejlepší. Měli byste doporučit nějaké konkrétní nástroje nebo software pro pořádání webinářů? A co marketing – jak dostat lidi na svůj webinář, když ještě nemám žádnou sledovanost? Opravdu potřebuju mít velký seznam e-mailových kontaktů nebo stačí nějaká reklama na sociálních sítích? Také bych chtěl vědět, jestli je lepší mít webinář zdarma a pak nabídnout placený obsah nebo rovnou začít s placenou verzí. Jakou formu by měl mít ten webinář, aby byl atraktivní? A co třeba záznam – měl bych ho nabízet jako součást balíčku nebo úplně zdarma? Vím, že spousta lidí dělá tyhle věci jako součást svého podnikání, ale já bych chtěl zjistit, jestli je to reálné i pro někoho, kdo teď začíná a nemá tolik zkušeností. Co myslíte? Máte někdo tipy nebo rady pro úspěšný start s webináři jako zdrojem pasivního příjmu?

213 slov
2.1 minut čtení
29. 7. 2024
Rudolf Novotný
Rudolf Novotný

Když chceš začít s webináři pro pasivní příjem, je dobrý mít jasnou představu o tom, co chceš sdílet. Zkus najít téma, který tě baví a zároveň je pro lidi užitečný. První webinář by mohl být něco jako úvod do tvého tématu, třeba zdarma, aby si lidi mohli vyzkoušet, co nabízíš. Platformy jako Zoom nebo WebinarJam jsou oblíbené, ale můžeš zkusit i YouTube Live nebo Facebook Live, pokud nemáš velký rozpočet.

Co se týče marketingu, můžeš začít s propagací na sociálních sítích a zapojit se do skupin, kde se schází tvoje cílovka. Chytře napsaný příspěvek nebo videa můžou přilákat pozornost. E-mailový seznam je fajn, ale pokud teď nemáš sledující, tak začni prostě tam, kde jsi.

Záznam webináře doporučuju nabízet jako bonus pro registraci nebo potom jako placený produkt. Tím zvýšíš hodnotu tvého obsahu. Nezapomeň na interakci během vysílání – otázky a odpovědi jsou super pro udržení zájmu. Takže jo, určitě to jde i bez velkých zkušeností, chce to jen odvahu a trpělivost.

159 slov
1.6 minut čtení
2. 8. 2024
Vojtěch Vaculík
Vojtěch Vaculík

Pokud chceš začít s webináři, je dobrý nápad zaměřit se na to, co umíš a co by mohlo lidi zajímat. První webinář by měl mít jasný a konkrétní téma, třeba nějaký tip nebo návod na řešení běžného problému, který lidi mají. Když to bude hodnotný obsah, přitáhne to diváky. Co se týče platformy, hodně lidí používá Zoom nebo WebinarJam. Obě mají své výhody, ale záleží na tom, co ti víc sedí. Marketing je klíčový - zkus Facebook nebo Instagram, můžeš investovat do reklamy. Seznam e-mailových kontaktů není nutný hned na začátku, ale určitě je dobrý ho budovat. Můžeš začít s bezplatným webinářem a pak nabídnout nějaký placený kurz nebo materiály. Záznam můžeš poskytnout jako bonus pro účastníky nebo ho prodávat později, rozhodně to zvýší hodnotu tvého obsahu. Začni skromně, ale opravdu se snaž dát lidem něco užitečného a oni se vrátí. Je to reálné i pro nováčky, jen je potřeba to nepodcenit a pořád pracovat na zlepšení.

157 slov
1.6 minut čtení
22. 1. 2025
Oldřich Hájek
Oldřich Hájek