Charts.cz/Fórum/Jak začít investovat do NFT, když nevím, kde začít?

Jak začít investovat do NFT, když nevím, kde začít?

Přemýšlím o investicích do NFT, ale pořád mi není jasné, jak to vlastně celé funguje. Jsem úplný nováček a vůbec nevím, kde začít. Slyšel jsem, že NFT jsou jako digitální umění nebo sběratelské kousky, ale mám pocit, že je toho mnohem víc. Jaký je nejlepší způsob, jak se dozvědět o tom, co vlastně NFT jsou? Myslíte si, že bych měl začít sledováním nějakých videí na YouTube nebo čtením článků na internetu? A co platformy pro nákup NFT? Kde najdu ty nejpopulárnější a nejbezpečnější? Je třeba mít nějakou kryptoměnu, abych mohl začít investovat, a pokud ano, co byste doporučili? Jaké jsou rizika spojená s investováním do těchto digitálních aktiv? Je to něco, co by měl každý zkusit, nebo by se do toho měli pouštět jen ti, kdo tomu rozumí? Jaký typ NFT je podle vás nejlepší pro začátečníka? A co se týče ceny - jak si mám vybrat správný čas na nákup? Mám čekat na pokles cen nebo investovat hned, když mě něco zaujme? Pokud někdo má zkušenosti s investováním do NFT a může sdílet nějaké tipy nebo rady, byla bych opravdu vděčná. Chtěla bych se vyhnout chybám, které by mě mohly stát peníze. Děkuji všem za pomoc!

197 slov
2 minut čtení
18. 4. 2024
Jakub Šulc
Jakub Šulc

Takže, ohledně NFT, je to fakt zajímavý svět. Rád bych ti poradil, jak začít. První kroky by měly být zaměřeny na vzdělávání. Jo, videa na YouTube jsou dobré, ale zkuste i přečíst pár článků nebo blogů o NFT a blockchainu. Pochopíš tak lépe, co to vlastně je a jak to funguje.

Když už budeš mít nějaké základy, budeš potřebovat kryptoměnu – většina NFT se obchoduje na Ethereum síti, takže ETH bude tvoje první volba. Můžeš si ho koupit na burzách jako Coinbase nebo Binance. Potom si založ peněženku (např. MetaMask), kam si kryptoměnu uložíš a odkud budeš moci nakupovat NFT.